Sunday 6 January 2013

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH TAHUN 2013

Salam hormat dan selamat pagi....

Hari ini cikgu baru berkesempatan untuk update blog ubk setelah cuti sekolah berakhir... Selamat datang tahun 2013 dan selamat kembali semula ke sekolah untuk semua pelajar SMK CYBERJAYA yang disayangi. Ucapan selamat datang kepada semua pelajar tingkatan 1 dan pelajar yang baru mendaftar di SMKC.  Semoga anda semua dapat menyesuaikan diri sekolah ini.

Untuk pengetahuan semua, sekolah kita telah menerima Pengetua yang baru iaitu Pn. Norma Bt. Daud. Pengetua terdahulu Datin Fuziah Bt. Mahmood telah bertukar ke Klang. Selamat datang diucapkan kepada puan pengetua yang baru.

Apa azam pelajar semua tahun ini? Pastinya azam anda untuk belajar lebih bersungguh-sungguh agar mendapat keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan yang bakal ditempuhi terutama pelajar tingkatan 3, 5 dan 6. Belum terlambat cikgu ingin mengucapkan TAHNIAH kepada semua pelajar PMR 2012 yang telah berjaya mendapat keputusan cemerlang. Seramai 23 orang berjaya mendapat 'straight A'. Kepada yang mendapat keputusan PMR yang kurang memuaskan, jangan putus asa. Anda mesti kuatkan azam dan semangat agar mendapat keputusan yang baik dalam SPM.

Kepada yang pernah/selalu ponteng kelas, diharap agar anda perbaharui azam untuk tidak ponteng kelas lagi. Begitu juga yang kerap ponteng sekolah.  Hargailah masa-masa anda masih bergelar seorang pelajar.

Ok.... selamat maju jaya semua....!!!!!

No comments:

Post a Comment