Monday 5 November 2012

Selamat bercuti sekolah...

Salam sejahtera kepada semua pelajar yang disayangi,

Pada minggu ini, peperiksaan SPM dan STPM telah bermula dan akan berakhir pada 6 Disember 2012.  Oleh yang demikian, semua pelajar tingkatan 2, 3 dan 4 telah dicutikan..(surat edaran ibubapa juga telah diberikan).  Hanya pelajar tingkatan 1, 5 dan 6 sahaja yang hadir.

Cikgu ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT BERCUTI... Kepada pelajar yang telah menerima buku teks, sila balut buku teks anda... Sila hargai pemberian percuma buku teks ini..

Semoga cuti sekolah ini akan dimanfaatkan dengan sepenuhnya... Sila jaga kesihatan dan keselamatan diri.. Ingat ye, sekolah akan bermula untuk sesi tahun hadapan pada 2 Januari 2013 iaitu pada hari Rabu... Sepanjang cuti ini, diharap para pelajar dapat membantu ibubapa di rumah, tolong bersihkan rumah, jaga adik kecil, dan sebagainya.. jangan merayau/melepak di tempat tak sepatutnya.. Jika anda melayari internet, pastikan anda tidak masuk ke tempat larangan ye... Cari info yang berguna... Paling penting, jika keputusan peperiksaan tahun ini tidak memuaskan, sila tanam azam baru untuk lebih berusaha meningkatkan prestasi akademik anda... Kepada yang akan menempuh peperiksaan PMR, SPM dan STPM tahun hadapan, gunalah waktu cuti sekolah ini untuk mengulangkaji sedikit pelajaran anda..

Akhir kata, selamat bercuti.. jaga diri.. selamat berjumpa tahun hadapan.

SELAMAT MAJU JAYA KEPADA CALON SPM DAN STPM.. JUMPA ANDA DI PUNCAK JAYA!!!

No comments:

Post a Comment